وظایف املاک ونوسازی
1- صدور و دستورالعملهای لازم به منظور ایجاد تسهیلات مودیان تعرفه های مصوب عوارض و ارائه روشهای تازه برای گردش امور وصول عوارض جاری شهروندان
2- انجام سایر امور مشابه و دستوراتی که از طرف در حدود وظایف ارجاع می گردد.
3- وصول درآمد نوسازی شهرداری در چارچوب مقررات و ضوابط
4- رسیدگی به اعتراض مودیان
5- بررسی و پیگیری لازم در خصوص مشکلات و معضلات درآمد نوسازی شهرداری
6- بکارگیری دستورالعمل ها و روش های جدید قوانین نوسازی در خصوص افزایش درآمد و وصول آسانتر
7- تهیه و تنظیم و ارائه گزارش فعالیتها و مشکلات نوسازی به مدیریت متبوع
8- اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
9- هماهنگي با كارشناس GIS جهت بروز رساني نقشه هاي محدوده منطقه به منظور استفاده در امور مميزي.
10- هماهنگي با كارشناس GIS به منظور اصلاح اطلاعات توصيفي و مكاني املاك.
11- بررسي نحوه توزيع قبوض عوارض ساليانه و كنترل عملكرد دستگاه توزيع كننده قبوض.
12- هماهنگي با مأمور اجرا و ابلاغ جهت بررسي و اصلاح قبوض برگشتي املاك و توزيع مجدد آنها.
13- هماهنگي با مأمورين وصول جهت بهينه سازي وصول عوارض ساليانه.
14- انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.
15- اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
16- پيگيري هاي لازم جهت تعيين بدهي مؤديان اعم از صنوف، عوارض ساليانه و ...
17- توزيع قبوض و ابلاغيه هاي بدهي مؤديان عوارض.
18- محاسبه عوارض ، نوسازي، املاک و واحدهای كسب و ابلاغ آن به مؤديان.
19- انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.