پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

شهرداری شاپورآباد

به نام خدای بهار آفرین

بهار از پس سرمای دی ماهی راهیِ نگین انگشتر ایران زمین شد. باد صبح نوروز وعده وصل است و دوستی؛ شهر شاپور آباد وعده گاه دیدار و چه جایی بهتر از «شهر» در این ایام که برای من افتخاریست که در این سومین عید در این شهر در ردای شهرداری، در لباس مسئولیت از پس سال ها، به شهروندان عزیز این مرز و بوم سلام نوروزی بدهم و همین فرصت ارادت به مردم این شهر زیبا، و تاریخی و این برگ سترگ تاریخ ایران زمین و مأمن اهل بیت(ع) پاداشی برای من و همکاران پرتلاشم است.

و سلامی به ایران!

مسئولیت، بار امانتی بزرگ به دوش همه ماست. اجازه بدهید در این ایام تجدید پیمان کنم که ما بر سر عهد و وفای خود با مردم این دیار هستیم.

شهروندان خوب، شهری می خواهند توسعه یافته، جایی ممتاز برای زیست پذیری شهری و این وعده همکاران من در شهرداری شاپور آباد است؛

توسعه نه فقط پل و خیابان و ساختمان است؛ توسعه لذت بردن از زندگی در شهر است. ما می خواهیم شاپور آباد جایی باشد که شهروندانش حال خوب زندگی در شهری نو پا را با تمام وجود لمس کنند.

این وعده ماست در این لحظات عزیز؛ ساعت هایی که گردش ایام می برد ما را به تولد، به زاده شدن، به زمین، به طبیعت و به خدایی که همین نزدیکیست....

دست به آسمان بر می داریم و از خالق این کارگاه هستی می خواهیم که «حول حالنا الی احسن الحال».

از خدا می خواهم دراین سال که مزین شد به سال تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها، حال مردمان شهر تاریخی و شهید پرور شاپور آباد در سال ۱۴۰۰به فرخنده ترین حال باشد.

مهندس فرید شریعت زاده
شهردار شاپور آباد

 

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرشاپورآباد

آخرین اخبار