شنبه 1 ارديبهشت 1403

شهرداری شاپورآباد

سخنران:حجت الاسلام قربانی امام جمعه محترم شهردستگرد

روایتگر:حاج سیدمهدی حسینی ازفرماندهان جبهه مقاومت

مداحی:حاج محمد داوری(میثمی)

زمان:پنجشنبه 1398/10/19 ساعت 14 الی16:30

مکان:مسجدامام خمینی(ره)شهرشاپورآباد

 

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شاپورآباد

حجت الاسلام والمسلمین قربانی امام جمعه شهر دستگرد برخوار در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر شاپورآباد با اشاره به محدود بودن اختیارات فرشتگان و موجودات دیگر گفت‌: تنها موجودی که در این عالم صاحب اختیار است و با اراده‌ی خودش راه خوب و بد را انتخاب می‌کند انسان است.

وی افزود: گاهی اوقات در راه صحیح قدم برداشتن برای انسان‌ها زحمت دارد و باعث اذیت آنها خواهد شد اما آن را به جان و دل می‌پذیرند و در راه رضای خداوند قدم بر می‌دارند.

امام جمعه شهر دستگرد برخوار اظهار داشت: خداوند نعمت‌های زیادی به ما امانت داده است که یکی از آنها محدود نبودن اختیاراتمان و... است که انسان می‌تواند با استفاده از این امانت کاری بکند که خاک زیر پایش شاهد و شفا دهنده او باشد.

وی ادامه داد: باید مواظب باشیم که این امانت خداوند را خراب نکنیم و از آن نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام قربانی عنوان کرد: انتظار حاج قاسم باعث نشد در منزل خود در تهران راحت در رفاه و با آسایش زندگی کند. او ۴۰ سال بود که لباس رزم از تن در نیاورده بود.

وی تاکید کرد: پس از رفتن جسم شهدا، نام و راهشان باقی خواهد ماند و ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی امام جمعه شهر دستگرد تصریح کرد: تاثیر خون شهید بیشتر از حضورش در جریان‌های مختلف سیاسی و نظامی است. اثر خون سردار حاج قاسم سلیمانی از اثر حضورش در بین ما بیشتر خواهد بود.

14406144071440814409144101441114412

آخرین اخبار