پنجشنبه 9 فروردين 1403

شهرداری شاپورآباد

در پی در گذشت آیت اله محمد تقی مصباح یزدی پیام تسلیتی از طرف شهردار شاپور آباد صادر گردید

متن این پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

تسلیت واژه کوچکی است در برابر این مصیبت عظمی ،در پی در گذشت و ارتحال ملکوتی یار دیریه مقام معظم رهبری و شاگرد حضرت امام خمینی (ره) مجاهدی عالم ، فرزانه ربانی، مبارز انقلابی آیت‌الله حاج شیخ محمد نقی مصباح یزدی موجب تالم و تاثر همه علاقه‌مندان و دوست‌داران نظام و انقلاب گردید با رحلت این عالم فاضل و مجاهد نستوه، جامعه بزرگ روحانیت کشور و حوزه‌های علمیه داغدار شد .

مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی یکی از یاران همراه و همیشه استوار و ثابت قدم نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهضت امام راحل بود که با روحیه استبداد ستیزی و مواضع هوشمندانه در کوران بحران‌ها نامی ماندگار در تاریخ نهضت اسلامی به یادگار گذاشت و در کنار مبارزات سیاسی آثار ارزشمندی در حوزه علوم دینی و فقهی از خود بر جای گذاشت و با گفتار و رفتار خود ولایتمداری ناب را به منصه ظهور رسانید.

اینجانب درگذشت فقید سعیدو عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی صاحب الزمان(عج)و نایب برحقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حضرت امام خامنه ای دامت برکاته و حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت وبیت مکرم و شاگردان ارزشمند و همچنین مردم فهیم شهرستان برخوار و بالاخص شهروندان معزز و شهید پرور شهر تاریخی شاپور آباد تسلیت می گویم واز درگاه پروردگار عالم . آن عالم ربانی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
فرید شریعت زاده
شهردار شاپور آباد

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاپوراباد

آخرین اخبار